Perşembe, Haziran 03, 2010

Diyalog..

Bu ara bizim evde geçen diyaloglar neler biliyor musunuz?


— Mobilyacıyı aradın mı siparişlerde bir aksama falan yok değil mi?
— Hayır, şimdilik bir problem yok!

— Sünnet için randevu aldın mı?
— Tamam, merak etme bu hafta onu da halledeceğim. Arkadaşlar sünnetçi daha tecrübeli diyor ama sen kararlısın değil mi doktora yaptıracağız.
— Evetttttt!!

— Duvar kâğıdı güzel oldu değil mi?
— Evin havası değişti resmen. Epey tuzluya mal oldu ama değdi bence!

— Elbisenin rengi, kumaşı, modeli içine sindi mi?
— Kesinlikle evettttt. Yarın prova var zaten çok merak ediyorum nasıl olacağını…

— Makyajımı ne renk yaptıracağım ben yaaa! Saç modeline de karar veremiyorum. Hala bir ayakkabı da bulamadım zaten…
— O hallolur canım tasalanma sen!

— Düğün menüsü tamam değil mi?
— Son hafta tekrar konuşacağız onu! Ertesi gün mevlit için de ne ikram edeceğimize karar verdik. Tatlı ve içecek alınacak sadece…
— Aman aklına geldikçe yaz bir tarafa unutmayalım bak!
— Tamam, ajandaya not ettim zaten merak etme…

— Zevkime göre bir lambader de bulamadım bak hala!
— Elbise provası için Adapazarı’na gideceğiz ya oraya bakalım da öyle karar veririz…

— Tül, perde siparişi için de geç kaldım galiba!
— E birazzz!
— Çok moral verdin sağollll…

— Sünnet şekeri, kapı süsü, davetiye, konvoy süsü, fotoğraf ve kamera da var sırada değil mi?
— Hatırlatmasana yaaaa!!
— Yaz, yazzz bir kenara…

Devamı da var aslında ama…

Oğluşun sünnetine 1 ay kaldı ve iyice hızlandı hazırlıklar.
Ayyy sanki yeniden evleniyoruz!!
Bu ne telaşşş böyle…
Öğrendim ki “sünnet annesi” olmak hiç de kolay değilmiş.
Sevgiyle kalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...