Pazartesi, Temmuz 26, 2010

Revlon Pinch Me Jel Allık

Aslında bu ürünü Haziran başında aldım ama bir türlü fotoğraf çekip yazma fırsatı bulamamıştım.
Kısmet bugüneymiş :p

Revlon Pinch Me Jel Allığı ilk kez Iraz'ın blogu Makyaj Çantam'da görmüş ve keşke benim olsa diye geçirmiştim içimden! Sonra bir gün bir baktım oldu işte :p


Allıkta doğallığı sevenler için hafif kırmızılık veren çok güzel bir allık bence bu..
Pompalı bir şişesi olduğu için sürümü ve kullanımı da çok kolay..
Bendeki rengi Plum Flushed {Mürdüm eriği kızarıklığı} olarak geçiyor ama başka tonları da mevcut.
Elimde ve yanağımda duruşunu da fotoğrafladım belki bir fikir verir almak isteyenlere..


Revlon Pinch Me Sheer Gel Blush Plum Flushed'i ben bu siteden kargo dahil 20 TL'ye aldım. Fotoğraftaki otantik yeşil ayna'da hediye olarak geldi. Bu ürün 13 ml'lik dev ambalajıyla bu allık bir ömür yeter bana...

Ayrıntılı bilgi ve görsel için bu işin uzmanı Makyaj Çantam'a tıklayın..

2 yorum:

  1. beğenmene sevindim flame, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. alışverişkolik27 Temmuz, 2010 04:43

    Güle güle kullan canım,fiyatı çok iyiymiş,karlı alışveriş :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...