Pazartesi, Kasım 08, 2010

Mutfak!

Mutfağa sadece diyet ürünler hazırlamak için giriyorum bu ara :S
Pancakelerin, muffinlerin, patlamış mısırların yerini nesfit, meyve, yovita, eti form ve uno light aldı..
Yani diyete devam!
Kırılmak bilmeyen metabolizmanın iadını kırmama ramak kaldı!
Hissediyorum :p
Bugün büyük gün!!
Birazdan diyetisyenimin yolunu tutucam..
Bakalım neler olmuş =_=
Umarım güzel haberlerle bu yazıyı editlerim :P



{ Mutfağımdan sevdiğim bir köşe... }



İlave; 1 haftalık uğraşım boşa çıkmadı!
Yupppiii 1,5 kilo vermişim =_=

5 yorum:

  1. bravo fedakarlıklar işe yaramış 1,5kilo tebrik ederim
    bu arada baharatlıklarımız aynı :)
    büyüklerini gözden çıkarmış küçüklerinide gözden çıkaracaktım mutfağında o kadar güzel duruyor ki vazgeçtim

    YanıtlaSil
  2. azminize hayranım siz zaten nasıl kilo almışsınız hayret.darısı başıma

    YanıtlaSil
  3. BEN 3 KILO ALMISIM BAYRAMDAN SONRA SPOR SALONUNA BASLIYACAGIM

    YanıtlaSil
  4. süperrrr
    tebrik ediyorum seni

    YanıtlaSil
  5. dıyete donmene ben de cok sevndımmm:P bızım ıcın de ıyı bılıyorusn

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...