Pazartesi, Kasım 01, 2010

Vichy Aqualia Thermal Paraben Free Light...

Vich'nin nemlendiricilerini uzun zamandır severek kullanıyorum.
Arada farklı markalarda deniyorum ama Vichy'den vazgeçemiyorum!
Reklamlarda Vichy nemlendiricilerin indirime girdiğini görünce hemen en yakındaki satış noktasına gittim ve su bazlı nemlendiricimi {Vichy Aqualia Thermal Paraben Free Light} aldım.



Aynı ürünün 50 ml fiyatının 52 TL civarında olduğunu düşünürsek 40 ml'i 27 TL'ye almak oldukça karlı.

Tavsiye ederim..

5 yorum:

  1. Ben de Vichy'nin Normaderm'ini denemek istiyorum,henüz almadım.Sen kullandın mı onu Alev'cim?

    YanıtlaSil
  2. Canancım kullanan ve memnun kalan arkadaşlarım var ama Normaderm serisi bana uygun değil o yüzden kullanmadım ama onlarda da indirim vardı bir bak istersen.

    YanıtlaSil
  3. parabensiz demek oluyor herhalde

    YanıtlaSil
  4. ben yeni normaderm tri-activ'i kullandım, çok memnun kaldım.tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...