Pazartesi, Mayıs 21, 2012

Yves Rocher hediye paketi

Bir süredir Yves Rocher'dan gelen bu şahane paketle aşk yaşıyorum!
İstanbul dışında yaşadığım için bloggerlara yapılan lansmana katılamamıştım ama onlar beni unutmayıp bu güzel pakedi göndermişler.
Yves Rocher İzmit Mağazasını sık sık ziyaret ettiğim için çoğu üründen haberim vardı ama bu paket sayesinde denemediğim ürünlere şans vermiş olacağım.
Ürünlerin büyük bir kısmını kullanmaya başladım bile zaten.
Yorumlarım çok yakında blogda olacak...

4 yorum:

  1. Bu markayı ben de çok takdir ederim.
    Ne güzel olmuş
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğal kozmetik deyince favorim markam Yves Rocher. Body Shop falan da güzel ama İzmit'te mağaza açma zahmetine girmedikleri için daima Yves Rocher.

      Sil
  2. alevcim bayyaaa birşey var bu kutuda..bize de yaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat paylaşınca güzel diyorsun yani :)))

      Sil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...