Perşembe, Şubat 06, 2014

Favori Johnson’s® baby ürünlerim

Yakında yeniden teyze oluyorum ve ilk "kız" yeğenim doğmadan önce ona  Johnson’s® baby'nin hediye olarak gönderdiği ürünlerle güzel bir “hoş geldin sepeti” hazırladım.



Sepetin bebek kozmetiği kısmını oğlum için de severek kullandığım “Johnson’s® baby” ürünleri oluşturuyor. Bu bahaneyle sizlere favori Johnson’s® baby ürünlerini tanıtmak istedim.



Johnson’s® baby şampuanı oğlum doğduğundan beri güvenle kullanıyoruz. Şimdi büyüdü. 10 yaşına geldi. Zaman zaman oğlum istediği için yeniden Johnson’s® baby şampuan kullanıyoruz.

Sadece oğlum için değil günlük yaşamımda da yüzümü yıkamak  ve makyaj fırçalarımı temizlemek için de kullanıyorum Johnson’s® baby şampuanı. Özellikle makyaj fırçalarımı yumuşacık yapıyor ve çok iyi temizliyor.



Johnson’s® baby yağ ise banyo sonrası vazgeçilmezim. Duş sonrası ıslak tene hafif masaj yaparak uygulayınca yumuşacık oluyor ve mis gibi kokuyor tenim. Johnson’s® baby yağ cilt tarafından çabucak emiliyor ve yağlı bir his bırakmıyor. Benim gibi vücut kremi kullanmaya üşeniyorsanız mutlaka deneyin. Kış aylarında resmen hayat kurtarıyor.



Johnson’s® baby kolonya ile yine oğluma hamileyken tanışmıştım. Favorim Ocean. Her kokladığımda oğlumun bebekliği geliyor aklıma. Mis gibi, temiz temiz kokuyor. Hala bıkmadan, usanmadan kullanıyoruz. Ocean demek oğlum demek benim için.



Pişik kremi çocuklu bir evin olmazsa olmazı! Bizim favorimiz ise Johnson’s® baby pişik kremi. Çinko asit ve lanolin sayesinde pişiği önlüyor ve var olan pişiği de çabucak geçiriyor.



Johnson’s® baby bedtime banyo jelini daha önce kullanmamıştım. Oğlum küçükken Johnson’s® baby’nin sabununu kullanıyordum. Yeğenimin sepetine banyo jelini de ekledim.



Johnson’s® baby’nin gentle cleansing ıslak mendili, mutfaktan, banyoya, evin her yerinde karşınıza çıkabilir. Zorda kalırsam yüzümdeki makyajı çıkarmak için bile kullanıyorum ben. %97 saf su içerdiği için içim rahat kullanıyorum.

Benim favori Johnson’s® baby ürünlerim bunlar.
Sizinkiler neler ve nasıl kullanıyorsunuz çok merak ediyorum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...