Perşembe, Şubat 02, 2017

Gömlek yakası, sahte gömlek, yakalık vs...

Ben üst üste, kat kat giyinmeyi pek sevmiyorum.
Çok gömlek insanı da değilim sanırım!
O yüzden bir süredir bu gömlek yakası (sahte gömlek, yakalık artık adı her neyse!) şeklindeki aksesuarlardan arıyordum.
Hatta işe yarar mı diye emin olmak için eski bir gömleği kesip denedim :D
Bence işe yarıyor!
Özellikle derin V yaka kazakların içine giymek için kurtarıcı bir parça.

Aliexpress'de 1-2 $ gibi oldukça uygun fiyatlara satılıyor.
Türkiye'de Oxxo ve Tchibo'da gördüm ben. Ama eminim bir çok marka yapmıştır ya da yapacaktır.
Ben Aliexpress'i beklemek istemediğim Oxxo'nun online sitesinden aldım bu fırfır detaylı gömlek yakasını.
Fiyatlar yaka modeline göre 30 - 40 TL arasında değişiyor.
 

Yukarıya toplanmasın diye ben sonradan kenarlarına kurdele diktim ve koltuk altından bağlayarak kullanmayı tercih ettim.
Böyle çok daha rahat oldu sizin de aklınızda olsun.



Kazağın içinde de sanki gömlekmiş gibi gayet şık duruyor bence...


Bu taş detaylı gömlek yakaları ise Tchibo'dan.

Bu gömlek yakaları için ne düşünüyorsunuz? İşe yarar mı, kullanıyor musunuz merak ediyorum. Lütfen benimle paylaşın.

2 yorum:

  1. Bilgilendirme için teşekkürler bunların kazak altına tunik şeklinde uzatmak işin olanlarından arıyorum beli lastikli oluyor bilginiz var mıydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, onlardan hiç karşıma çıkmadı. Görürsem bilgilendirme yaparım...

      Sil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...