Salı, Ocak 22, 2019

Çiçero

Bu ara Netflix dizilerine sardığımız için kış akşamlarını genelde evde TV karşısında geçiriyoruz. Bir ara favori Netflix dizilerimi de yazacağım ama bir türlü fırsat bulamadım. Pinterest'te Netflix diye bir klasörüm var. İzlediklerimi oraya kaydediyorum..

Film yapımcıları ile sinema salonu işletmecileri arasında yaşanan anlaşmazlıklardan dolayı önemli yerli yapımlar bir süredir gösterime girmiyordu. En son Şampiyon filmini izlemiştik. Yeni yılın ilk filmi de Çiçero oldu. Serdar Akar'ın yönettiği filmde Erdal Beşikçioğlu, Burcu Biricik, Ertan Saban, Levent Ülgen, Mehmet Esen başrolleri paylaşıyor.
 
Ayla ve Müslüm filmlerinin yapımcısı Mustafa Uslu bu defa yüzyılın casusu olarak adlandırılan İlyas Bazna’nın hayatını beyaz perdeye taşımış. Kod adı Çiçero olan İngiltere Büyükelçisi’nin özel uşağı İlyas Bazna, herkesin sesine hayran olduğu bir opera şarkıcısı, romantik bir aşık ve tam bir vatansever. 2. Dünya Savaşı’nın Kaderini Değiştiren İlyas Bazna'nın hikâyesi gerçekten şaşırtıcı ve etkileyici ama film bittiğinde biraz eksik, biraz yarım kalmış hissi bırakıyor...

Oldukça dramatik ve etkileyici, hem hüzünden hem mutluluktan ağlatabilecek sahneler mevcut. Benim gibi çocuk hikayelerine kayıtsız kalamayanlar epey duygulanacaktır. Mutlaka izleyin diyemiyorum ama bir şans verilebilir...

1 yorum:

  1. filmden diziden çok beklenti var..Böyle bekletimi yuksek tutunca hayal kırıklığı yaşıyorum bazen

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...