Pazartesi, Haziran 29, 2020

Dream Catcher / Rüya kapanı / Düşkapanı

Son yıllarda oldukça popüler bir trend bu...
Ben de uzun zamandır yapmak istiyordum ama bir türlü fırsat bulamamıştım!
Karantina döneminde bunu da aradan çıkarmış oldum...

Pinterest'te kendime ilham verici görseller buldum ve eldeki malzemelerle yazlıkta yatak başında kullanmak için bu Dream Catcher / Rüya kapanı / Düşkapanı artık ne derseniz onu yaptım.

Rahmetli anneannemden, yengem, kayınvalidem ve annemden hatıra danteller çekmece içlerinde bekliyordu. Böylece yerlerinden çıkıp değerlenmiş oldular.




Malzemeler: İstediğiniz büyüklükte doğal görünümlü dal parçası, farklı boyutlarda kasnak, dantel, kağıt ip, ince kurdeleler...

Aslında tarif edecek pek bir şey yok! Görsellere bakarak kolayca yapabilirsiniz siz de...

Kasnağa iğne ve iplik yardımıyla gergin bir şekilde dantelleri diktim. Uçlarına da farklı boylarda kestiğim kurdele ve kağıt ipleri bağladım.


Kasnakları yine kağıt ipler yardımıyla önce birbirine sonra da (bu aşamada silikon tabancası da kullanabilirsiniz) asacağım dal parçasına bağladım. Kocam bey :) dalı ince matkapla deldi ve kağıt ipi oradan geçirip duvara astık. 
İşte bu kadar basit...


Pinterest'te bana ilham veren görselleri de size kolaj yaptım.
Umarım siz de çekmecedeki dantelleri çıkarır ve denersiniz 💗

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...