Pazar, Haziran 21, 2020

Alper'in kitap şeklindeki 17. yaş pastası

Karantinadan dolayı okullar 12 Mart'ta eğitime ara verince Alper'i çok fazla kalabalıkta, apartman hapsinde! tutmak istemedik ve Haziran başında Babaannesi ve dedesinin yanına Didim'deki yazlığa götürdük. Ben haftada 2 gün işe gidip geri kalan zamanlarda evden çalıştığım için, eşim ise Mayıs ayı itibarıyla full-time işe döndüğünden doğum gününde maalesef Alper ile birlikte olamayacağımızı tahmin edip hediyesini önceden vermiş, kutlamıştık.

Ama 21 Haziran Pazar Alper'in 17. doğum günü ve bizim de hafta tatilimize denk geldiği için Cumartesi günü dayanamadık (eşim 4-12 çalıştığı için) gece 01:00'de yola çıkıp 24 saatliğine Didim'e gittik.

Alper kitap okumayı çok sevdiği hatta ufak ufak denemeler, hikayeler yazdığı için ona son dakika kitap şeklinde bir pasta yaptırmaya karar verdik. Hem bizi hiç beklemediği anda karşısında görecek hem de ona özel düşünülmüş bir pasta olduğu için de çok şaşıracaktı...
Tahmin ettiğimiz gibi de oldu!
Sabah 7'de evdeki herkes uyurken biz eve girip Alper'e sürpriz yaptık!
Dün akşam biz gelmiyoruz diye epey buruk uyumuş, o yüzden acayip sevindi...
17 yaşına da gelse anne-baba yanında olsun istiyor tabi çocuk...



Cumartesi günü gitmeye karar verince ben eşim işteyken Instagram'daki butik hesapları inceleyip yazışmaya başladım. Ertesi gün teslimat ve istediğim model konusunda anlaşınca bu hesaptan sipariş verdim.



Neyse ki pasta tam istediğimiz gibi oldu.
Alper'de çok sevdi...
Bu yazıyı da ilerde bize hatıra kalsın diye yazmak istedim.

Nice yaşlara oğlum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...