Pazartesi, Ocak 09, 2023

Hasır ip ile "daire" ayna yapımı

Yepyeni bir "kendin yap" projesi ile karşınızdayım.
Yatak odasında boş kalan duvarı evdeki malzemelerle dekore etmek için hasır ip ile "daire" biçiminde ayna yaptım.
Pazarda veya hobi malzemeler satan mağazalarda bulunan daire şeklinde mdf çerçeveyi hasır ip ile sardım. 
Çerçeveyi ara ara sabitlemek için sıcak silikon kullandım.
Çerçeveden 1 cm küçük daire şeklinde ayna kestirdim. 
Aynayı da sıcak silikon yardımıyla çerçeveye sabitledim.
Çekmecede bekleyen dantel ve eski bir güpürü kasnağa sabitleyip aynanın yanına duvar dekoru olarak ekledim.
Ayna dışında malzemelerin tamamı evde vardı o yüzden sadece 40 lira harcayarak eldeki malzemeleri değerlendirmiş oldum. Nasıl olmuş?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...