Cumartesi, Ağustos 29, 2009

Fırında kaşarlı mantar..

Kır lokantalarına gittiğimizde en sevdiğim yiyecek kaşarlı mantar ve eritilmiş peynirdir..
Arada canımız çektikçe evde de yapıyorum..
Hem çok basit hem de çok lezzetli..
İftar sofralarına da çok yakıştırdığım için geçen gün yapıp fotoğrafladım..



Nasıl yaptım..

Mantarları güzelce yıkayıp soydum ve içlerini çıkardım. Toprak güveç kaplarına yerleştirip üzerine tereyağ ve biraz tuz ekleyip fırına verdim. Suyunu çekene kadar (200 derece de 10 - 12 dk) fırında pişirdim. Fırından çıkardıktan sonra üzerine rendelenmiş kaşar serpip ufak tereyağı parçaları ilave ettim. Nar gibi kızarana kadar tekrar pişirdim.

Sonra da sıcacık pideyle afiyetle yedik..

9 yorum:

  1. bende çok severim..
    müthiş görünüyor
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. bende çok severim .
    hatta mantarın en güzel hali budur desem yeridir.
    afiyet bal şeker olsun.

    YanıtlaSil
  3. alışverişkolik (:30 Ağustos, 2009 05:39

    Bayılırım mantara!Bir de kaşarlı oldu mu? Mm :)
    Ellerine sağlık,afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Bir ara annemle kızkardeşim her gece bundan yapıyorlardı. Sonra her ikisinde de kaşıntı ve alerji başlayınca bıraktılar. O zamandan bu yana denemedik. Ama tadına doyulmaz bir lezzet oluyor :) ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Nalan; sağol canım..

    Sihirlicim bence de en güzel hali bu :) Sağoll..

    Alışverişkolik; aynenn bendeeee..

    Esin; bize hiç dokunmadı ama çok sık yemiyoruz zaten.. ayda 1 falan.. lezzeti konusunda hemfikirizz..

    YanıtlaSil
  6. Bende çok severim. Ama malesef eşim pek sevmez. Bende çok üzülerek içim kan ağlayarak tek başıma yemek zorunda kalıyorum :))

    Ellerine sağlık canım

    Sevgiler
    Tijen AKTAY

    YanıtlaSil
  7. Hımm nefisssss
    eline sağlık canım
    sevgiler, iyi haftalar

    YanıtlaSil
  8. Biz de çok severiz, aldık tarifini, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Tijen; en iyisini yapıyorsun canım :) afiyett olsun..

    Nazlıgül abla; sağolasınnn..

    Çocukla Çocuk; Teşekkürler canım, şimdiden elinize sağlık..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...