Pazartesi, Ağustos 31, 2009

Pek miskinim..

Nasıl bir miskinlik var üzerimde anlatamam..
Fotoğraftaki bebekler gibi uyumak istiyorum..
Oysa yapılması gereken ne çok iş var..
Verilmesi gereken iftar yemekleri,
Okul alışverişi,
Bayram hazırlıkları,
Ev işleri, ütü vs..
Herşey üst üste mi geldi ne..
Ya da ben biriktirdim..



Oysa benim aklımda iftarda ne yesem, bu akşam hangi tatlıyı alsam, sahura ne yapsam türünde sorular dolanıyor sadece..
Eve gider gitmez yatıyorum..
Halim varsa kitap okuyorum eğer yoksa uyuyorum..
İftardan sonra ise kahve içip biraz sohbet ediyoruz..
Tv'de izleyecek bir şey yoksa ben yine kitabıma gömülüyorum..
Bir sükunet ki sormayın..
Arada Alper'in soruları ve istekleri olmasa daha da sıkıcı olacak herşey..
Oysa hafta sonu iki dersten (AÖF) bütünlemem var..
Hüma'nın (Nermin Bezmen - Sır) hayatına ara verip uygarlık tarihine konsantre olmam gerekiyor ama gel bir de bana sor..

Bir de evimizde okul telaşı var..
Malum küçükbey ilkokula başlayacak..
Odasında ufak tefek değişiklikler yapmamız gerekiyor..
Kullanmadığı oyuncaklar ve kitaplar ayrılacak..
Bilgisayar masasının yanına yeni bir çalışma alanı yapmak istiyorum..
Üzeri kitaplık, altı çalışma masası olacak şekilde çizip mobilyacıya yaptırmam lazım ki odasıyla uyumlu olsun..
14 Eylül'de 1. sınıflar için ders zili çalacakmış..
Bir an önce organize olmam lazım..
Bir tek okul kıyafetlerini aldık..
Çok şirin bir formaları var..
Kırmızı süveter + hırka, beyaz gömlek, siyah - beyaz pitikareli pantolon..
Alper'e de çok yakıştı..
Bir ara fotoğrafını çekip yayınlarım..
Nike'dan siyah spor ayakkabı, Benetton'dan lacivert kot aldık bayram için de..
Normalde alışverişi sevmez ama bu defa pek hevesli..
Çanta, kalemkutu, matara falan bakacağız bu akşam da..

Kısaca annenin ruhunda miskinlik var..
Ama yapılması gereken de tonla iş..
Amway'den temizlik malzemeleri sipariş ettim..
Belki hevesle bayram temziliğini de yaparım kim bilir..
Kolay gelsin diyorum kendime :)
Hadi hayırlısı..

17 yorum:

  1. son bahara giriş yorgunluğu sanırım alevcim ben de de var aynısından... kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. hepsine ama hepsine kolay gelsin bu arad silkelen arkadaşım bu kadar yükün altından bu uyku haliyle kalkılmaz :))

    YanıtlaSil
  3. Balper e ne yakışmıyo ki,fotoğrafını bekliyorum :)Bu miskinlik bende de var,oruçtan sanırım isteksiz bir haldeyim..İftar misafirlerimi zorlaya zorlaya :) sıkıştırıp bitirdim, şimdi ben davetlere katılıyorum :) darısı sana canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. canın ne istiyorsa öyle yap canım

    YanıtlaSil
  5. alışverişkolik (:31 Ağustos, 2009 18:55

    Merak etme canım,sen halledersin :)

    Bu miskinlik mevsim geçişlerinde olur bende..Bugün de olduğu gibi..
    Ama kendimi salmamaya çalışıyorum..Anlayacağın kendimle yarışıyorum :) Bu yarış halinde nihayet pek çok işim de bitti.Dolayısıyla bu kendinle yarışma sistemini tavsiye ediyorum :)

    Formalar eminim çok yakışmıştır bal küpüne :) Ona başarı dolu bir okul hayatı diliyorum.Sana da başarı dolu bir sınav ve hepimizi gülümsetecek bir sınav sonucu.
    Aslında o kadar çok şey söylemek istiyorum ama dilim dolanıyor adeta.Bir yanda tatlı telaşlar,bir yanda yapılması gereken işler.. Söyleyeceklerimi bile unutturdunuz bana :) Tüm yoğunlukları ve yoruculuklarına rağmen ne neşelisiniz siz! :) Bunun kaynağı Alperse ben de çocuk istiyorum! :)

    Keyifli alışverişler dileyerek sizlere,bana ve bizim gibi miskinleşenlere kolay gelsin diyorum..Alper'i ve seni kocaman öpüyorum!

    YanıtlaSil
  6. ütümü.ayyy bende de dolu:)en nefret ettiğim iş.sanada banada kolay gele

    YanıtlaSil
  7. Baya bir is varmis aslinda .Umarim bi cirpida biter hepsi
    Aler okula guttugu gun neler hissedeceksin bakalim

    YanıtlaSil
  8. Gizemcim sağol canım, sana da..

    Funda; çok güldürdün beni :)) deniyeceğim canım..

    Işıl; sağoll..

    Nehircce; evet orucun etkisi de var. Bir de geç yemek yeniyor ya alışık değiliz biz :( iftarlara gelince darısı başıma canım, sağolasınn..

    Sezgi; teşekkürler..

    Yass; ahhh ahhh

    Elçin; sonu o zaten :))

    Alışverişkolik; hallolacak ondan şüphem yok zaten, elim mecbur :)) Kendimle yarışa geçmem için enerji lazım ama bende o yok bu ara :O Kıyafetler çok yakıştı gerçekten, büyüdü birden gözümde sanki..

    Serpil; evett ütü :( Aynenn..

    Yeliz; var canım yaaa :( Bende merak ediyorum, ağlamasam bari :(

    YanıtlaSil
  9. sınavda başarılar sana canım :) ev işi mevzuuna hiç girmeyeyim, bende aynı durumdayım, ütü bana ben ütüye bakıyorum bir haftadır. bu bakışmalar devam ederse yakında ütüyle aramda aşk başlar benim :))

    YanıtlaSil
  10. Flamecim aşağı yukarı aynı durumdayız. Ve ben artık hiç dert etmiyorum:)
    Bence burada en önemli olan Alper'le ilgili kısım . Onuda yapacağına eminim. Diğerleri için asla kafa yorma:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Ramazan ramazan ondandır. Bir başlasan hepsinin sonu gelir çabucak biter.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Owl; fazla bakma o zaman canım ya ütü ile aşl fazla alevli olabilir :) Ne diyeyim ikimize de boll enerji diliyorum..

    Nzlgl; dert etmemek en güzeli değil mi? Alper konusunda haklısın :)

    Nilay; haklısın Nilay, başlamakta mesele..

    YanıtlaSil
  13. offf bende de çok iş var,nasıl olucak bilmiyorum.taşınmayı düşünüyorum bir taraftanda.o yüzden işte yapmıyorum ev berbat..canım sıkkın bu yüzden :)
    okul telaşı çok hoş,erkencisiniz siz evet,alışma süreleri bir hafta sürüyor.. biz geçen sene oruç oruç mahfolmuştuk :))

    hepimize kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  14. Pelince; Taşınacaksan boşver canım :) Yeni evi pırıl pırıl yaparsın :) olur biter..

    Ben bayram nedeniyle erken açmazlar diyorum ama hayal kırıklığına uğradım :( Ramazanda çok zor olacak..
    Alışverişi bitirdim ben çok şükür..

    Sana da kolay gelsin canım..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...