Salı, Ocak 05, 2010

Kakaolu Muffin..

Dün akşam saat 21:00 suları..
Alper okuma tekrarı yapıyor, ben göz ucuyla Ezel'i izlemeye çalışıyorum.
Mutfakta ise ertesi gün için mercimek çorbası pişiyor..
Bizimki tutturdu çikolatalı kek diye..
Anne hadi yapalım ben karıştırıcam nolurrr diyor!
O saatte kek yapıp 45 dakika pişmesini beklemek istemediğim için Dia'dan denemek için aldığım Farina Bella kakaolu muffin'i yapmaya karar verdim.
Daha önce Hesi yapmış ve şurada da yazmıştı.
Hazırlaması 1 dk, pişmesi ise 15 dakika sürdüğü için çabucak yaptım.
Alper sıcak çikolata eşliğinde 3 tane yedi. İki tanesini de okulda yemek için beslenme çantasına koydu :D



Ben file fındık ile süsledim ama eğer isterseniz krem şanti veya çikalota sosu ile de servis edebilirsiniz..
Muffin karışımın fiyatı 3 - 4 liraydı.
Sade, tarçınlı ve tuzlu çeşitleri de var.
Bir daha ki sefere onları da deneyeceğim.
Size de tavsiye ediyorum..
Özellikle akşam acıkmaları!! ve ani misafirler için süper bir çözüm :D

10 yorum:

  1. opss :))))) çok güzel göründüler gözüme.. Eşimi aradım, gelirken al diye. Umarım bulurrrr :)
    Afiyet olsun canımm..

    YanıtlaSil
  2. ohhhh afiyet bal şeker olsun :)
    görünce almalı denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  3. valla süper.. en kısa zamanda bende alıp deneyeceğim..Bu arada ben de yeni blogculardanim.. Henuz blogum cok bebek. Beklerim.. Bir ugrayin :-) Ben sizin sıkı takipcilerinizdenim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Süperler:) Bu kalıpları ben de çok seviyorum:D Hem diyet hem muffin tarifi harikasın canım:))) Bu arada eminim daha da kilo vereceksin! Birazcık feyz alsak senden ama okulda da her gün başka çeşit:) Dikkat etmek mümkün değil:))) Öptüm sizi:))

    YanıtlaSil
  5. Bu marka gerçekten çok iyi. Viporttaki fuarda standlarında denemiştim ilk...
    Hatta bu akşam tarçınlısın içine küp yeşil elma koyup yaptım, harika...
    (:

    YanıtlaSil
  6. alışverişkolik05 Ocak, 2010 18:47

    Ama yapılır mı bu şimdi ? :(
    Canım çekti..Markete çıksam mı acaba?

    Enfes gözüküyor canım..Ellerine sağlık.Tontişe de sana da afiyet olsun :)

    Öptüm!

    YanıtlaSil
  7. Oğluşun ne mutlu olmuştur canım:)))))
    zaten herşey onlar için.
    Ellerine sağlık canım

    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Uzun zamandır takip ediyorum sizi, hem anne hem çalışan kadın olarak bu kadar şeye yetişiyo olabilmenizi de taktirle karşılıyorum.Sizinlem ortak özelliğimiz anne olmak ve kocaelide yaşamak
    Ben de yeni bir blog sahibiyim güzel paylaşımlarda görüşmek üzere bloğuma beklerim...

    YanıtlaSil
  9. Geçenlerde tantitoniye uğradım. Bu muffin kapların başında durdum. Alsam mı almasam mı diye:) Senin harika kekin benim de bu muffin kalıplardan almamı söylüyor:) Ayrıca tantitonide gerçekten çok hoş ve orjinal şeyler var. Gezerken çok keyif almıştım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...