Cumartesi, Aralık 07, 2013

Cath Kidston alışverişim - 2

Ne zamandır günlük kullanım için Cath Kidston'ın Provence Rose serisinden küçük bir takım yapmak istiyordum.
Geçen hafta posta kutuma 3 günlük %15 indirim maili düşünce gerekli işareti almış oldum!
Cuma günü İngiltere'den aldığım Cath Kidston'lar Pazartesi sabahı elime ulaştı.
Bakalım neler almışım.



Eşimin yaptığı cici mutfak rafına yerleşti Provence Rose'lar...



Pembe, mavi, sarı ve yeşil renkten oluşan bu takıma resmen aşığım!









Alışverişle ilgili detayları daha önce bu yazımda anlatmıştım.
Sormak istediğiniz, merak ettiğiniz bir şey olursa seve seve cevap veririm.

2 yorum:

  1. bende ikinci alışverişimi yapmak istiyorum ama başka önceliklerim olduğu için şimdilik ertelemekteyim aldıklarınıza bayıldım güle güle kullanmanızı dilerim sevgiciklerimi yolluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Çok teşekkürler. Size de şimdiden keyifli alışverişler..

      Sil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...