Cuma, Eylül 07, 2007

Döndük....

İnsanoğlu kuş misali bir gün orda ertesi gün burda...
Ve her gidişin bir dönüşü var !
1 haftalık Yunanistan tatilimiz de bitti ve işe bile başladım :(
Hem de gece 2 de geldikten sonraki ilk sabah !
Banada yazık yaaaaa...

Şimdi tatiller bitti ve yoğun bir iş temposunun yanında sıkı bir tasarruf dönemide başlıyor.
E malum alışveriş durumları :)

Aslında daha önemli bir sorunum var benim.
Oğlum'u bu yıl okul öncesi eğitimin önemini bildiğimden hazırlık okuluna göndermek istiyorum ve bu nedenle de harıl harıl kreş bakıyorum.

Oğlum'a Babannesi baktığı için sorunumuz yok.
O yüzden haftanın 3 günü yarım gün yollamak niyetim.Maksat yaşıtlarıyla uyum sağlamakta ve paylaşmakta anaokulu öncesi sorun yaşamasın.

Umarım bu güne kadar karşılaştığı zorlukların üstesinden kolayca gelen oğlum bu seferde başarır.

Okul, kreş yada bakıcı seçmek ne zor değil mi ?
Düşünsenize en değerli varlığınız,kıymetliniz, biricik yavrunuzu gözünüz arkada kalmadan bir başkasına emanet etmek hiç de kolay değil.

Annelerin bu dönemde işleri çok zor.
Hepimize kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...