Çarşamba, Eylül 12, 2007

OĞLUM'un KREŞTEKİ İLK GÜNÜ...

Canım Oğlum bu gün 10.30'da kreşe başladı.
Deneme sürecindeyiz şu an !
İlk günümüz çok güzel geçti.Önce biraz çekinir gibi oldu ama ardından alıştı.
Sınıfa ilk girdiği andaki yüzünü unutacağımı sanmıyorum.
Öyle masum,öyle yabancıydı ki kalabalığın içinde.
Sanki oraya ait değildi benim paşa oğlum.

Neyse ki anlayışlı ve tecrübeli öğretmenimiz Elif Hn. sayesinde alışması uzun sürmedi.
Gerçi yarın sabah ne yapacağının bir garantisi yok ama :) bakalım yaşayarak göreceğiz.

Ben yaklaşık 1 saat yanında durdum.Malum işe de gitmek zorunda olduğum için Babamız (Bu hafta 16 oo - 00 oo çalıştığı için o müsaitti) bekleme salonundaki yerini aldı yokluğumda... :)
Bende iş yerinde 1 saat takılıp tekrar yuvaya geldim.
Canım oğlum ,
Aaaa Annem gelmiş diye atladı kucağıma...

Öğretmenimizin söyledikleri karşısında ağzımız kulaklarımda şen mesut ayrıldık yuvadan...
Ve böylece ilk gün'ü sorunsuz geçirmiş olduk.
Üzerine bide yakasına yıldız aldı benim oğlum :)
Çooook mutlu ...

- Anne her gün bu kıyafetle mi gidicem okula diye sordu ?
- yoo her gün değişik kıyafet giyiceksin canım dedim.
Bozuldu sanki...
-Niye sordun Annecim ?
-Eee bu yıldız nolcak peki ?


Kıyamam ben oğluma yaaaa :)

Onu odana asarız dedim ve anlaştık.

Benim canım oğlum yuvadaki ilk gününü sorunsuz atlattı.
Günün kritiğini yaparsak ;

Öğretmeniyle oynamaya başlamış.
Yap boz yapmış, suda balık yüzdürmüş...
10'a kadar sayı saymış ve tüm renkleri bilmiş :)
Öğlen yemeğinde kuru fasulye ve pilav yemiş.
Öğretmeni şimdilik çok başarılı ve uyumlu olduğunu söyledi...

Yarın da resim yapacakmış...

Bakalım, umarım devamında da sorun yaşamayız.
Teşekkürler Anneciğim...
Beni hiç üzmediğin için...

Dip Not:Nazar değmez di mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...