Pazartesi, Haziran 09, 2008

Nazo'ya Teşekkür...

En başında sadece Alper'e ve yaşananlara dair bir günlüktü bu blog. Sonra benim yaşadıklarımı başkaları da okusun istedim, daha sonra okuyanların fikirlerini merak ettim, yorumlarını bekledim.

Şimdi bu blog sayesinde sanal dünyayı güvensiz ve önemsiz sayanlara inat çok güzel dostluklar edindim. Birbirimizi merak ettiğimiz, paylaşmaktan, anlatmaktan ve yazmaktan keyif aldığımız bir dolu arkadaşa kavuşmuş oldum.

Onlardan biri de Nazo...

29 Mayıs'ta nikahı vardı. Nikah şekerini yollarmısın bana demiştim, sağolsun kırmadı. Cumartesi kargom elime ulaştı. Nikah şekeri ile kalmamış Alper ve bana da hediyeler yollamış.



Alper Spiderman etiketi ve anahtarlığa bayıldı. Etiketleri masasına yapıştırdı hemen. Benim bilekliğimde iki gündür kolumda.

Merakla beklediğim nikah şekerine gelince çok çok beğendim. Zarif, sandık şeklinde, zevkle hatıra olarak saklanacak bir seçim yapmış Nazo. Alper ise özellikle içindeki şekerlere bayıldı.
- Anne, bana yine nikah şekeri al dedi :)

Bizi mutlu ettin, teşekkürler Nazocum...

Not: Bu 150. yazım, ne çok olmuş dimi, dün gibi.
İyi ki varsınız, iyiki okuyorsunuz yazdıklarımı, kocaman teşekkürler sizlerede...

7 yorum:

  1. Sende iyi ki yaziyorsun canim..Iyi ki senin blogunu bulmusum bir yerlerden :)Nice yazilara..

    YanıtlaSil
  2. Haydins e katılıyorum. İyi ki bu alemdesin ve iyi ki seni tanımışım. Nazonun da yüreğine sağlık. Yüreği de kendi gibi güzel. :)

    YanıtlaSil
  3. umarım bende 150. yazılarımı görürüm...tebrik ediyorumm..seni takip etmek gerçekten güzelll..alperin yeni maceralarınıda..bu fotoğrafları hangi programda yapıyorsun??en çok onu merak ettim..üzerindeki yazıları falann bende yapmak isterim...

    YanıtlaSil
  4. Haydins ve Sinem; Çok teşekkür ederim. Varlığınız beni mutlu ediyor.Sağolun...

    Annecik;teşekkür ederim canım. Picasa'da, paint'te yada picnic.com'da yapıyorum. Güzel sözlerin için çokk teşekkür ederim. Sen de anlamayacaksın bir bakmışsın 151. olmuş :P

    YanıtlaSil
  5. Esas ben teşekkür ederim Alev yakınlığın, dostluğun için. Utandırma beni, bak kızardım bile :) Gerçekten içimden başka şeyler geçiyordu ama olmadı. Nikah şekerini beğendiğine çok sevindim canım. Alper'i ve seni çok öpüyorum.
    Not: Alper'e nikah şekeri aldığınız günleri de görün sağlıkla ;)

    YanıtlaSil
  6. canımcım sen yazdıkça biz de seni okumaya devam edeceğiz... nice yazılara

    YanıtlaSil
  7. Nazo; utanma canım yaaa, biz bizeyiz şurda :) Alper Nikahı bekleyemiyor, içindeki şekerlere bayıldı, alıcaz artık :))

    Ennyyy; sağol canım, inşallahhhh

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...