Pazartesi, Haziran 09, 2008

Yeni bir "Mim"...

Haydins beni mimlemiş. Konu çocukluğumuzda ya da gençligimizde yaşadığımız kendimizce en tehlikeli, en komik macera?

Kardeşimin Doğumu

5 yaşında olmama rağmen hayal meyal hatırlıyorum o günü. Belki de sürekli konuşulduğu için hafızamdan yok olmadı, bilemiyorum.

Küçücük bir çocuğum, evimizin alt katında marangoz var. Bahçede ise yeni doğmuş kedi yavruları. Onlarla oynuyorum, seviyorum. Derken bir tanesi duvarda yaslı duran suntaların arkasına kaçıyor. Bir o taraftan bakıyorum, bir diğer taraftan olmuyor. Emekleyerek gidiyorum kedinin peşine. Derken hain suntalar üzerime yığılıyor. Tesadüfen balkonda olan karşı komşumuz yetişiyor imdadıma. Kanlar içinde beni kucaklayıp eve getiriyor.

Sonrasını ben yıllar sonra öğreniyorum.

Meğer Annem hamileymiş. O gün Annem ile Babam bu devirde 3. çocuğa gerek yok diye düşünüp kızkardeşimi aldırmaya gideceklermiş. Annem beni kanlar içinde görünce bu bize Allah'ın bir işareti diye düşünüp bebeği aldırmaktan vazgeçmiş. Yani meraklı kedi yavrusu sayesinde çokkk sevdiğim kardeşim yaşıyor şimdi. Eeee benim payımda az değil ama dimi :)

Anlayacağınız en küçük ve tek kız olarak evdeki hâkimiyetim ortanca ve abla olmamı sağlayan kız kardeşimin doğumu sayesinde sadece 5,5 yıl sürebildi. ilk günler evde kendimce kaprisler yaptım, masaları devirdim ama şimdi benim en yakın arkadaşım olan bir kız kardeşe sahibim. yeri asla dolmaz...

Çocukluğumun en acı ve en sevindirici olayı bu olmalı diye düşündüm. Haydins, beni eskilere götürdün. Teşekkür ederim canım.

Benim sobem ise yeni blogger Begümgüm ve sevgili Sinem Yaman'a...

9 yorum:

  1. Ben bu mim olayını okumuştum aslında ama nasıl olduğunu unuttum biraz balık hafıza olduğum için ben. Arkadaşlarım Dorry derler bana kayıp balık nemo nun unutkan arkadaşı hani. Yazını çok beğendim. Serpil beni de mimlediği için ben de bir anımı yazdım sonra sizi mimlemek istedim ama başardım mı bilmiyorum.
    Eski anılarla dolu bir sürü bölüm var aklımda ve bunları paylaşmak çok güzel bir şey. Yeni anılarda görüşmek üzeree..

    YanıtlaSil
  2. Görüşelim Tuğbacım, sık sık ama :))

    Bu mim olayını bende seviyorum, bazı bloggerlar sıkılıyormuş ama ben daha o duruma gelmedim :)

    Öpüyorumm Dorryyy

    YanıtlaSil
  3. flamee ben olsam kardesımın hep basına kakardım:P benım sayemde varsın bundan sonra kolemsın seklınde:)

    YanıtlaSil
  4. Bazilari sikici olabilir ama bu zevkli bir mim'di bence..Bende yazarken cok zevk aldim..

    YanıtlaSil
  5. Yasss; sen benden daha fena çıktın yawww :)

    Arada takılıyorum ama merak etme :)


    Haydins;haklısın canım.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir anı. İşaretler hep var etrafımızda,onları ne kadar görüyoruz diye düşündüm.

    YanıtlaSil
  7. Çocukla çocuk; çoookkk haklısın, ama neyse ki annem görmüş...

    YanıtlaSil
  8. Çok ilginç bir olay ya :) Her işte bir hayır var derler inanırım :)

    YanıtlaSil
  9. Evt, Canaycım. İyi ki takılmışım kedinin peşine :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...