Pazartesi, Haziran 02, 2008

Sonunda İzledim!

Cumartesi akşamı My Koo ile birlikte "Sex and the City" yi izledik.
Tam bir defileydi.
Gelinlikler, çantalar, elbiseler, ayakkabılar moda dergilerinin görsel haliydi.
Dizi fanatiği olarak beğenmemem mümkün değildi zaten, bende çookk beğendim :)



Güldüm, hatta ağladım bile...
Niye bu kadar duygusalım ki ben. Bu hafta kaçıncı gözyaşı bir bilseniz. Neyse filme dönelim :)

Carrie dizideki gibi yine filmin başrolünde, Charlotte, Samantha ve Miranda'da 4 yıllık araya rağmen taş gibiler :p

2.30 saatlik süresine rağmen hiç yavaşlamayan temposu ile dizinin tutkunlarını tatmin edecek bir film olmuş. Dahası anlatılmaz, izlenir :)

İyi seyirler...

9 yorum:

  1. Kıyafet,çanta ve ayakkabılara edecek tek kelime bulamıyorum. Tek bir kelime hakkım varsa eğer; Muhteşemlerdiiiii...

    YanıtlaSil
  2. filmi izledikten bir gün sonra soluğu louis vuitton mağazasında aldım dermişim:)eğlenceli bir filmdi bende sevdim

    YanıtlaSil
  3. Haklısın Sinemcim, bence de tek kelime yeter :)

    Yeliz, diziyi izleyenlerin beklentilerini karşılayacak tarzdaydı bencede. Hiç sıkılmadan bayıla bayıla izledim. Hatta ağladım, yuhh bana

    Yelizzz LV gerçekten mi ? :p

    YanıtlaSil
  4. şaka değil:)İstinye Park'da kuzenime mezuniyet elbisesi baktık. O arada da LV'de dahil olmak üzere bütün markaları şöyle bir turladık.

    YanıtlaSil
  5. Sonunda filmi izlemişsin sevindim :) Bende şimdi Boleyn kızını izlemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Yeliz, fiim epey etkiliyor insanı dimi. Neysi ki burda yok mağazası :)


    Canay; evet izledim, muradıma erdim :)

    Boleyn Kızı'nı Nilayda izlemek istiyor. Birlikte gidersiniz heralde ne güzel.
    İyi seyirler.

    YanıtlaSil
  7. Yeliz, fiim epey etkiliyor insanı dimi. Neysi ki burda yok mağazası :)


    Canay; evet izledim, muradıma erdim :)

    Boleyn Kızı'nı Nilayda izlemek istiyor. Birlikte gidersiniz heralde ne güzel.
    İyi seyirler.

    YanıtlaSil
  8. ahh ahh kocamın hastalığı nedeniyle daha gidemedim ama bu hafta da olmaz artık :((( haftaya inşallahhh...

    YanıtlaSil
  9. Seni çok iyi anlıyorum Enny, bende gidemesem çok üzülürdüm. Hatta 2. ye gitsem mi diyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...