Perşembe, Ağustos 13, 2009

İclal Aydın; Aşk sana neler yaptı?

Aşk kime ne yapmadı desek?
Bazı aşklar bana kadınsal sağduyumu kaybettirdi. İnada bindirmeme yol açtı. Bancilleştirdi beni. Şeytanlaştırdı. Aşk bana kendimi unutturdu. Her aşk değil... Bazıları yol açtı bunlara.

Yine de, aşkın insanı güzelleştirdiğine ilişkin inancım hiç değişmedi. Aşkın neşe getirdiği halleri ise hep olağanüstü buldum.

En acılı, en ıstıraplı, en marazi aşkların bile içinde neşe barındırdığına inandım.

..............

Eşitliğin neredeyse hiç olmadığı ilişkiler gördüm. Az sevilenler, hiç sevilmeyenler, önemsenmeyenler, görülmeyenler, hatta iteklenenler gördüm. Yüzdeye vurduğumda harcının en az yüzde doksanının kederden oluştuğuna emin oldum. Ama o yüzde doksanlık kedere rağmen, bir telefonun, beklenmedik güzel tümcenin, bahşedilmiş bir bakışın insanları mutluluktan delirtebildiğini de gördüm.

..............

Marazi aşkını efsane yapan kadınları, hiç sevmediği kadına zincirle bağlı olan erkekleri ve hastalıklarıyla gittikçe daha çok insanı felakete sürükleyenleri tanıdım ve de...

İclal Aydın
Senin adın bile geçmedi
Sayfa 108


{devam edecek}

3 yorum:

  1. çok güzel, tam da olduğu gibi anlatmış aşkı...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel satırlar..

    YanıtlaSil
  3. walla ona çok birşey yapmamış... :))
    birde gelsinler bana sorsunlar aşk denen şeyin bana neler neler yaptığını.çok dertliyim bu konuda...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...