Salı, Kasım 10, 2009

{Karışık}

Ne kadar güzel bir gün..
Pırıl pırıl bir hava var dışarda..
Acaba hep bahar'ı yaşayan ülkelerde insanlar daima mutlu mudur diye geçirdim içimden.
Mutluluğu mevsimlere sığdırmak anlamsız geldi sonra..


Bu ara alışveriş yaparak geçiyor günlerim..
Hem Alper'in hem de My Koo'nun kışlık eksikleri, bayram alışverişi derken AVM'lerde geçiyor zamanımın bir kısmı..
Çoğunu hallettim..
Kendime rejim dolayısıyla kıyafet almıyorum ama şık bir çanta ve ayakkabıya hayır demem!



Alper ezbere dayalı okumaya devam ediyor..
Ödevlerimizi düzenli olarak ve muntazam yapmaya çalışıyoruz..
Yeni kelimeler öğrendik beni en sevindiren ise "anne" oldu..
Atilla, anne, anlat, nine, ana, o ne?, Nail, İnan..vb bir çok yeni kelime öğrendi..
Geçen gün ders çalışırken beni çıldırttı resmen..
İçimden sürekli sakin ol, sakin ol diye telkin ediyorum kendimi ama günün yorgunluğu da eklenince pek kolay olmuyor bu!
Alper'e kızdırıyorsun artık beni dedim "sınırlarını zorluyorum anne" dedi!
Hakikaten zorluyor bazen..
Basket maceramız da tüm hızıyla devam ediyor..
Bayıla bayıla gidiyor haftasonu basket okuluna..
Topu zıplatamıyor bile ama öğrenecek inşallah..


Bana gelince..
Diyetisyenimin verdiği listeye harfiyen uyuyorum..
Umarım böyle devam eder..
İlkokul çocukları gibi beslenme taşıyorum yanımda ama olsun!
Cumartesi günü 2. kontrole gideceğim..
Bu hafta bol bol yürümem lazım..


Bugün 10 Kasım..
Saat 9'u 5 geçe sirenleri duyunca yine içim cızzz etti!
71 yıl olmuş sen gideli..
Özledik çoook özledik seni ATAM..
İzindeyiz..

10 yorum:

  1. HA GAYRET DİYETİNİ KESME SAKIN.BAYRAM KÖTÜ OLUYO YANLIZ BEN RAMAZAN BAYRAMINDA BİRAZ YOLDAN ÇIKMIŞTIM

    YanıtlaSil
  2. en kısa zamanda istediğin kiloyu vereceksin :)

    kıyamam o alper in parmaklarına ya kuzucum benim

    YanıtlaSil
  3. Alev'cim, Alper konusunda yazdıklarını okudukça rahatlıyorum.
    Şu an sinirden delirmek üzereyim.
    Adam, yarın sınıfta okuma yapacakları dergiyi okulda bırakıp gelmiş, ders için de beni delirtiyor.
    Bakalım neler olacak? O kadar gerginim ki anlatamam.
    Demek her çocukta var az çok bir şeyler.
    Sağol vallahi rahatladım.
    Ezberi sıkılmadan nasıl yaptırıyorsun acaba ben bir yerlerde hata mı yapıyorum?
    Bilgi verir misin bana?
    Şu an dersi bıraktı resim yapıyor mesela.
    Bir de farklı yerlerden kelimeler bulup öğrendiklerini kesiyor, bizim zamanımızdaki fişler gibi iyi mi:)))

    YanıtlaSil
  4. hergün yeni yeni kelimeler öğreniyorlar değilmi.efe artık okuyor.kavradı olayı ve artık çok rahat okuyabiliyor.
    tabii bazen ben de deliriyorum.
    sana kolay gelsin.hadi bakalım.kaç kilo vereceksin...

    YanıtlaSil
  5. alışverişkolik (:10 Kasım, 2009 21:44

    Ay ay ay,Alperime de bak hele :) Canım benim aferinn sana! :)

    Alevcim,bu kararlılıkla en kısa zamanda istedeiğin kiloyu vereceğine gönülden inanıyorum. Kararlılık,sabır herkesin yapabileceği şeyler değildir ancak zor olanı başarmak ayrı bir gurur değil mi?

    Keşke ben de avmlerde geçirebilsem zamanımı! Bu aralar öyle yoğunumki! Ofisle ilgili bir yığın iş,kurslar,davetler.. Bu aydan sonra yüküm hafifleyecek neyseki :)

    10 Kasım..Onu özlüyoruz..Sesini duymasak da,yüzünü görmesek de,öpülesi ellerini bir kez tutamasak da..Onu özlüyoruz! Seni görerek tanımadık ama senin düşüncelerine sahip olarak seni tanıyacağız Ata'm..Yüzlerce 71 yıl sonra bile Cumhuriyet sıfatın olarak kalacak ve sen onunla anılacaksın..Yaptıkların,sağladıkların için sana minnettarız..

    YanıtlaSil
  6. alışverişkolik (:10 Kasım, 2009 21:44

    Ay ay ay,Alperime de bak hele :) Canım benim aferinn sana! :)

    Alevcim,bu kararlılıkla en kısa zamanda istedeiğin kiloyu vereceğine gönülden inanıyorum. Kararlılık,sabır herkesin yapabileceği şeyler değildir ancak zor olanı başarmak ayrı bir gurur değil mi?

    Keşke ben de avmlerde geçirebilsem zamanımı! Bu aralar öyle yoğunumki! Ofisle ilgili bir yığın iş,kurslar,davetler.. Bu aydan sonra yüküm hafifleyecek neyseki :)

    10 Kasım..Onu özlüyoruz..Sesini duymasak da,yüzünü görmesek de,öpülesi ellerini bir kez tutamasak da..Onu özlüyoruz! Seni görerek tanımadık ama senin düşüncelerine sahip olarak seni tanıyacağız Ata'm..Yüzlerce 71 yıl sonra bile Cumhuriyet sıfatın olarak kalacak ve sen onunla anılacaksın..Yaptıkların,sağladıkların için sana minnettarız..

    YanıtlaSil
  7. Flame'cim merhabalar canim, Alperi de ne çok özlemisim pek seker yine masallah...valla bende bu seker hastaliginda 12 kilo verdim daha da vermem lazim ama çok zor,bazen agladigim günler oluyor çikolata yiyemiyorum diye, insallah sende basaracaksin biraz gayret diyoruz ama kolay degil hani:))opuyorum...

    YanıtlaSil
  8. Alevcim süpersin harika ilerliyorsun.. tebrik ediyorum seni.. bence en kısa zamanda kurtulacaksın kilolardan.. benimde gidip guatr testi yaptırmam lazım..
    alper de çok tatlı :))

    YanıtlaSil
  9. Işıl; bayramdan bende korkuyorum ama yenilmeyeceğim :D İnşallahh yani..

    Elçin; inşallah canım..

    Özlem; zor valla Alper uyumlu ve sakin olduğu halde beni çıldırtıyor bazen! Akşamları ödevden sonra bazen ben bazen babası çalışıyoruz kelimeleri. Sabahda babannesi tekrar yaptırıyor ama babanneye pek şımarıyormuş! Çokda zorlamamak lazım aslında nasılsa öğrenecekler değil mi? Ha erken ha geç! Teselli ediyorum kendimi farkındaysan :p

    Smilena; afferin Efe'ye darısı başımıza.. Teşekkür ederim 20 kilo vermem lazım hatta şart :D

    Alışverişkolik; sana da kolay gelsin canım. Haftaya rahatlar ve bol bol gezersin inşallah..

    Huriyecim bende senin yazılarını, yorumlarını özledim canım. Şeker hastalığı zor ama sağlık için mecbur katlanacaksın bazı şeylere. Ağladığına inanırım valla bende olsam ağlarım heralde..

    Pelincim guatr'ın kilo ile de bağlantısı var sanırım. Yaptır mutlaka, ihmal etme..

    YanıtlaSil
  10. alışverişkolik (:11 Kasım, 2009 21:47

    PELİN; canım guatr kiloyla çok yakından ilgili.Lütfen ihmal etme.Ben rahatsızlığı yaşadım,guatr hastasılığını yaşarken 34 bedenden 40 bedene çıktım!! Daha sonra tedavi oldum.Tedavinin ardından diyetisyen falan derken eski formuma döndüm.Gayet mutluyum :)

    Lütfen ihmal etme.Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...