Salı, Kasım 03, 2009

Mola..

Mola vermek istiyorum hayata..
Dur demek bir an..
En azından bu kadar hızlı geçme, akıp gitme desem içim rahat edecek sanırım..
Günler günleri kovalıyor ve ne yazık ki yetişemiyorum ben hiçbirşeye..
Kendime kızıyorum..
Bir fincan Cappucino içmek de rahatlatmıyor beni..
Soğuk, üşüyorum..



Bu yazı gecenin bir vakti oğlunu uyuttuktan sonra kendini çok yorgun hisseden bir anne tarafından yazılmıştır!!
Yazar bunalımda mı acaba diye düşünenler varsa cevabım hayırrr sadece diyetteyim!!

10 yorum:

  1. O zaman ''diyet=bunalım'' Mı??

    YanıtlaSil
  2. Ne oldu ki canım mola ıstedın bu kadar?Sen hamarat dıvasın sana mola yasak:)

    ceyda

    YanıtlaSil
  3. anlıyorum senı ama bı sabah işe gıderken 2-3 yıl Önce gİydİgİn bir pantolonun içine sığıp aynada kendine bakınca hepsi geçer.helede zayıfladığını biri farkedİnce deĞme keyfİne.
    BAK BEN HİÇ YAPAMAM SANIRKEN 6,5 KİLO VERDİM.İKİNCİ ÇOCUKTAN ÖNCEKİ HALİME DÖNDÜM.BİRAZ HIZ KESSEMDE DEVAM EDİP 70E YANİ İLK ÇOCUKTAN ÖNCEKİ HALİME DÖNCEM.BENCE İLERİYİ DÜŞÜNÜP MUTLU OL.

    YanıtlaSil
  4. O diyete birde ben girsem.Killarımdan kurtulamadım.Ama önce bir dr gitmem lazım .

    YanıtlaSil
  5. Olur bunlar canım
    sakıp PES etme.... Hiç giyemediğin kıyafetlerine sığınca bunların hepsini unutacaksın.
    Geçen gün kızım bir kaç ay evvel aldığı pantolona sığamadığını ve birine verilim dediğinde hoop bir güzel giyip içinde döndüğümü gördüğümde hissettiklerimi kelimelerle anlatmam mümkün değil alevim:)))))
    Ve tabii kızımın bakışınıda unutamayacağım:))))

    Dayan canım lütfen dayan
    çok öptüm

    YanıtlaSil
  6. sendemi ;) bendeeeeee
    www.fazlaliklardan-kutulalim.blogspot.com :))

    YanıtlaSil
  7. alışverişkolik (:04 Kasım, 2009 14:01

    Aaaahhh hayat,sen bizimle mi savaşıyorsun,"Savaşa hayır!" derken seninle olan savaşımızı unutuyor muyuz?

    Kaybettiklerimiz,göz yaşlarımız,başarısızlıklarımız, hayal kırıkları,sağlık sorunları..
    Hepsi senin galibiyetinin sonucu mu? Kazandıklarımız, tebessümlerimiz,başarılarımız,
    dileklerimizin gerçekliği,sağlıklı
    olmamız da mağlubiyetinin kazandırdıkları mı bize? Bizim kazandıklarımız yani..Bizim emeğimizin ürünü..

    Alevcim,hayatta öyle büyük kayıplar varki bazen ne kadar gereksiz gözyaşları döktüğümü anlıyorum. Seninki de hayatla olan savaşın yorgunluğu diye düşünüyorum.Pes etmiş olamazsın,
    değil mi :)

    Bu savaşta öylesine başarılı olmamız gerekiyor ki gün gelip tüm sevdiklerimize kesin elvedayı ederken,gözlerimizi son kez kaparken bile tebessüm olsun yüzümüzde..

    Bugünün tadını çıkarmalıyız o halde..Görebilmek,duyabilmek bizlere verilen bir nimetse biz de onların değerini bilmeliyiz değil mi? Gökyüzüne bakıp kuşları izlemek,şehrin sesini duymak bile ne büyük mutluluk.. Sevmek,sevilmek hepsi ayrı güzel.

    Şeker tadında,sana ihtiyacı olan,seni çoooook seven bir oğlun,eşin var.

    Haydi,kendin,sevdiklerin,sevildiklerin,bizler için tebessüm et :) Bu yalnızca bir yorgunluk.Kendine güzel bir kahve yap,şööööyle bir kafanı dinle.Ve yarına tebessüm ederek,pozitif başla. Çünkü hayat çok kısa ve ne zaman ne olacağını bilmiyoruz.Öyleyse yaşadığımız her ana şükretmeli ve değerini bilmeliyiz.

    Sürekli "meliyiz" diyerek ders vermek değil amacım. Herkesten üstün bir yetenek ya da bilgim yok elbette.Yalnızca hatırlatmak istiyorum.Yanlış anlaşılmasın :))

    Hayatı tebessümle yaşayabilmek dileğiyle..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Haydins; 3-5 kiloda değil belki ama benim için alışma süreci depresifliği diyelim :p

    Ceyda; ayıp biliyorum ama idare edin azıcık :D

    Işıl çok karalıyım mutlaka başaracağım ama bu arada beni biraz çekeceksiniz artık :D Sana da kocaman bir alkışşş, 6.5 Kg süperrr..

    Tuğba ben gittim baktım olacak gibi değil. Sağlıkda SOS veriyor arada çaldım dr'un kapısını. Sende karar verirsen mutlaka dr'a git..

    Nazlıgül abla pes edersem uyar beni tamam mı? Seni örnek alıyorum kendime ve bayılıyorum iradene. Çok kolay değil biliyorum ama PES etmeyi HİÇ düşünmüyorum. Desteğin için çok sağolll. Darısı başıma diyorum..

    Ebru; evettt bendeeee :p

    YanıtlaSil
  9. Alışverişkolik senin bu "post" tadındaki yorumlarına bayılıyorumm. Biraz bunalımdayım gibi olmuş yazı ama inan sadece bir anda çıktı o yazı. Yoksa yaşamımın, sağlığımın ve sevdiklerimin kısaca hayatın kıymetini ve şükretmeyi biliyorum. Yine de hatırlattığın için teşekkür ederim canım. Öpüyorummm..

    YanıtlaSil
  10. aaaa hayata mola olurmu?
    bir şekilde yaşıyoruz işte.
    ben bile mola istemedikten sonra hiç kimseye mola yok.
    sanada ben izin vermiyorum hınnnhh.
    diyetteysen kuru nane kokla karnınn bastırsın.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...