Perşembe, Aralık 16, 2010

Mim..

Uzun zamandır "mim" dalgasına yakalanmıyordum sanırım o yüzden özlemişim :D
Çok sevgili blogger arkadaşım İçimden Geldiği Gibi mimlemiş bu defa..
Bir dolu soru var o yüzden hemen başlıyorum..

En sevdiğim kelime;
"Anne"..

En nefret ettiğim kelime;
Daha sonra..

Sizi ne heyecanlandırır?
Paris seyahati!

Heyecanınızı ne öldürür?
Eşimin ya da ailemin aldığım kararlarda beni desteklememesi..

En sevdiğiniz ses;
Oğlumun sesi, dalga sesi, rüzgarın hışırtısı..

Nefret ettiğiniz ses;
Korna sesi..

Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
Adli tıpta çalışmak istemezdim.. {CSI izleye izleye ne hale geldim :p}

Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?
Oscar'lık, müthiş bir oyuncu olmayı isterdim.. {Kırmızı halıda yürüdüğümü hayal ettim birden :D Ne alakaysa..}

Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz?
Ayşe Arman veya Sarah Jessica Parker olabilir ama "Flame" olmakdan da memnunum :d

Nerede yaşamak isterdiniz?
Sakin, huzurlu ama modern bir kıyı kasabası..

En önemli kusurunuz nedir?
İnatçılığım ve zaman zaman baş gösteren agresif yanım..

Size en fazla keyif veren kötü huyunuz nedir?
Kahve

Kahramanınız kim?
Atatürk

En çok kullandığın kötü kelime?
Hay seni...

Şu anki ruh haliniz nedir?
Gün bitti o yüzden biraz yorgunum ama "eşim ve kankamla" sinemaya gideceğim için de mutluyum..

Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
Kul kurar kader gülermiş.. O yüzden "bu" anı yaşa..

Mutluluk rüyanız nedir?
Küçük bir kasabada hobilerimden para kazanarak yaşamak, nefis kokulara uyanmak, sevdiklerimle yaşlanmak ve dünyayı gezmek..

Sizce mutsuzluğun tanımı?
Çevremde "iyi ki varsın" diyecek kimsenin olmaması..

Nasıl ölmek isterdiniz?
Mutlu bir şekilde uyumak ve bir daha uyanmamak..

Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allahın size ne söylemesini istersiniz?
Geri dön!!

Ben de bu keyifli mim'i nefis kurabiyeler yapan Sevgili Elçin'e yolluyorum..

1 yorum:

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...