Perşembe, Aralık 16, 2010

Ye, Dua et, Sev...

Dün akşam izledik bu filmi..
Julia Roberts'a olan zaafımıza yenik düştük aslında..
Angelia Jolie'li Turist'e mi gitsek Ye, Dua et, Sev'i mi izlesek derken bu filmin gösteriminin bu hafta biteceğini öğrendik ve izleyelim bari dedik!!

17:30'da işten çıkıp hızlıca yemek yedik ve 18:00 seansına yetiştik..



Filmin Konusu; Liz Gilbert, dünyayı gezmeyi arzu eden bir kadındır. Boşanmasının ardından bir yol ayrımına gelen Gilbert, işinden bir yıllığına izin alarak, karakterine hiç uymayan bir şekilde, hayatını değiştirmek için her şeyi riske atacaktır. Harikulâde ve egzotik seyahatleri sırasında, İtalya’da yemek yeme zevkini, Hindistan’da duanın gücünü, Bali’de ise aşkın dengesini yaşar.

İyi ki tok karnına gitmişiz!
Filmin ilk bölümünde geçen İtalya kısmında nefis spagettiler, pizzalar vardı ;)
My Kooo sürekli saate bakıp durdu ama "berbat" değildi en azından :D
Filmin kitabını okuyanlardan da güzel tepkiler duymamıştım aslında ama merak işte..

Neyse kankalarla güzel bir akşam geçirmiş olduk..
Pişman değilim ama tavsiye de edemiyorum :D

6 yorum:

  1. aynen ya bende tavsiye edemiyorum , pizzaları götürdüler ya nasıl sinir oldum :D

    YanıtlaSil
  2. hımmmmm pek izlenmeye değmez diyorsun.

    YanıtlaSil
  3. Nalan; aynennn :D İtalya aşkı belirdi filmden sonra içimizde :DD

    YanıtlaSil
  4. Benim de beklentilerimin altında kalan bir film olmuştu..

    YanıtlaSil
  5. Assahara; çok sıkıcı değil ama bir şey de vaadetmiyor bence :( Kararı sen ver :D

    Bozbek; aynen :(

    YanıtlaSil
  6. Canım bende izledim ve senin yorumlarına aynen katılıyorum. Filmi o kadar uzun tutmak yerine daha sıkı bir şekilde konuyu işleyebilirlerdi...
    Oyuncular çok iyi ama senaryo yavaş ve bazen sıkıcı(:

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...