Salı, Ocak 23, 2018

Arif V 216

Cem Yılmaz filmlerini sevenler ve Recep İvedik tarzını beğenenler olarak ikiye ayrılmış durumda son yıllarda Türk sineması...
Abartılı karakterler üzerine kurulmuş komediye dünya sinemasında da tahammülüm olmadığı için Recep İvedik, Düğün Dernek gibi filmlerin değil de Cem Yılmaz'ın tarafındayım ben...
Ama önemli olan yerli filmlerin daha çok izlenmesi, sinemaya olan ilginin her geçen gün daha çok artması ve bu sayede de sektörün daha çok gelişim göstermesi, çok daha büyük bütçeli, kaliteli filmlerin ortaya çıkması...
İzleyici kendi zevkine göre istediği filmi izler...

Cem Yılmaz'ın yeni filmi Arif V 216'yı da bu hislerle vizyona girdiği ilk hafta izledim.
Film beni annem, ağabeyim ve kız kardeşimle birlikte kahvaltı ederken fonda siyah-beyaz Türk filmlerini izlediğimiz 90'lı yıllara götürdü. O uzun keyifli sofra sohbetleri, annemin gençlik anıları, ağabeyimin kronik hafızası eşliğinde ettiğimiz o güzel sohbetler... sobanın üzerinde kızaran sıcacık ekmeklere, anne reçeline, o zamana gittim...
Bana sırf bu duyguları yaşattığı için bile "iyi ki" izlemişim dedirtti bu film.

 

Cem Yılmaz, Ozan Güven, Seda Bakan, Zafer Algöz, Çağlar Çorumlu, Özkan Uğur, Farah Zeynep Abdullah'ın oyunculukları çok başarılıydı. Kocaman kahkahalar atmıyorsun belki film boyunca (ki ben attım :D) ama yüzünde hep bir tatlı gülümseme var! O da yetiyor...

Hele filmin müzikleri.. ah o şarkılar.. Sinemadan çıkar çıkmaz dinlemek istiyor insan!
Neyse ki Cem Yılmaz hem Arif V 216'nın YouTube kanalına hem de müzik platformlarına filmin şarkılarını yükledi. Bu ara bol bol o şarkıları dinliyorum. Size de tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...