Cuma, Ocak 26, 2018

DIY: Arma / Patch ile gömlek yenileme

Kendin yap projeleri çok seviyorum.
Özellikle giymekten sıkıldığım ya da çok basic bulduğum parçaları değiştirmek eğlenceli oluyor :D
Epeydir gardırobumda duran ama kilo verince üzerime biraz büyük gelen HM beyaz gömleği nasıl kullanabilirim diye düşünürken aklıma arma yapıştırmak geldi.
Armalı gömlekler, tişörter, ceketler, jeanler son yıllarda oldukça popülerler. Hemen hemen her mağazada bu tarz modeller karşımıza çıkıyor. Üzerinde sırf 3-5 TL'lik arma var diye gayet sade bir parçaya dünya kadar da para istiyorlar!
Bu dıy proje sayesinde ben böyle bir gömleğe sadece 5 dk'da sahip oldum 😃



Öyle mi yapsam böyle mi yapsam derken ortaya böyle bir model çıktı!



Ben bu patchleri Stradivarius indiriminde set halinde 10-15 TL'ye almıştım. Alırken jean şortlara veya boyfriend jeanlere uygulamak vardı aklımda ama böyle de gayet güzel oldu. Şimdi Aliexpress'den tanesi 1 TL'ye epey bir arma sipariş ettim.
Anlayacağınız bu serinin devamı gelecek 🙈



Uygulaması da oldukça basit.
Yapıştırmak istediğiniz yere buharsız sıcak ütüyü koyup yapışkan kumaşa transfer olana kadar (tahmini 1-2 dk) bekliyorsunuz. Ben armaları yapıştırdıktan sonra gömleği yıkadım ve hiç sorun çıkmadı.Biraz da böyle kullanır sonra kollarını kesip plajda giyip emekli ederim gibi geliyor 😊

Var mı başka önerileriniz??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...