Salı, Nisan 21, 2020

Yeni 4 dizi daha...

Karantina süresince sizde durumlar nasıl bilmiyorum ama biz genelde (ertesi gün iş yoksa çünkü dönem dönem ofise gidiyorum ben) gece 4 gibi yatıp öğlen 12:00 - 13:00 gibi uyanıyoruz.
Gündüz hiç TV açmıyoruz ama akşam 21:00 -22:00 gibi TV karşısına geçiyoruz ve tabi bolca dizi-film izliyoruz.

Daha önce izlediklerimi yazmıştım bu defa da 4 yeni diziden bahsedeceğim.
 

Il Processo: İlk önce en son izlediğim bu İtalyan dizisinden bahsetmek istiyorum. 8 bölümlük bir dizi, bir solukta bitiyor. Genç bir kızın öldürülmesinin ardından davaya atanan savcının kurbanla bağlantılı olduğu anlaşılıyor. Savcı olayı çözüp adaleti sağlamaya çalışıyor vs...
Çok sevdim, mutlaka öneririm.



Wanted: Avustralya yapımı 3 Sezonu olan bir dizi her sezon 8'er bölümden oluşuyor. Birbirine zıt iki yabancı olan tezgahtar Lola ve muhasebeci Chelsea, bir otobüs durağında kirli polislerin de karıştığı bir cinayete tanık olur. Ardından suç onların üzerine atılır ve kendilerini aklamaya çalışırken başlarına bir sürü olay geliyor. Bunu da sevdik...



When They See Us:  Amerika'da yaşanan 80'lerin en önemli olaylarından biri olan Central Park Beşlisi'ni anlatan oldukça etkileyici, 4 bölümlük bir mini dizi. 1989 yılında Amerika'da Central Park'ta meydana gelen tecavüz ve darp saldırısı ile suçlanan dördü 14 yaşında biri 16 yaşındaki beş gencin yanlışlıkla suçlanarak hapis cezası almalarını, bu süreçte kendilerinin ve ailelerinin yaşadıklarını anlatıyor.



Women Of The Night: Hollanda yapımı bir dizi. Amsterdam Belediyesinin yükselen yıldızıyla evli olan ve karanlık geçmişinin gölgesinde yaşayan bir kadının yaşadıklarını anlatıyor. 10 bölümlük bir dizi ama sanırım 2. sezonu da gelecek.

Kızıyla sorunlu bir ilişkisi olan, eşi ve kızı dahil etrafındaki herkese annesinin öldüğünü söyleyen Xandra arkadaşına yardım etmek için eskort şirketinin başına geçiyor. Bu arada yeraltı dünyası ile bağlantısı olan annesi ortaya çıkıyor. Bir anne daha ne kadar kötü olabilir dedirtiyor insana bu dizi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...