Pazartesi, Mayıs 17, 2021

Dymo Omega Etiketleme Makinesi

Benim gibi dolap ve kiler düzenlemeyi, rafları organize etmeyi, mutfakta cam kavanozlarda baharatları/baklagilleri vs saklamayı seviyorsanız Dymo'nın Omega modeli etiketleme makinesi işinizi epey kolaylaştırır.
Ben 3-4 ay kadar internette biraz araştırıp Omega modelini aldım. Hevesle bütün kavanozları boşaltıp yıkayıp üzerine özenle bastığım etiketleri yapıştırdım. 
Eski fotoğraf makinesi filmlerine benzeyen incecik (9 mm) bir şeridin üzerine tek tek harfleri seçerek kabartma olarak yazıyorsunuz. Başına sonuna birer boşluk bırakıp makinenin makas işareti olan kısmına getirip çıktı alıyorsunuz. Çok kolay kullanması ama arada harfler tutukluk yapıyor. İlk başta alışana kadar biraz ziyan ediyorsunuz :)
Makine ile birlikte içinde 1 ad siyah şerit geliyor. Ben daha sonra internetten mavi ve kırmızı renklerini de aldım. Renk renk basıyorum atık 😃

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...