Pazartesi, Haziran 13, 2011

Kung Fu Panda 2

Oğlumla başbaşa geçirdiğimiz bir pazar günüydü dün..
Önce Alper'in okuluna gidip oyumuzu kullandık, sonra da düştük yollara..
Yazlık planları ertelenen küçük bey tercihini Kung Fu Panda 2'den yana kullandı.
Biletimizi 15:00 matinesine aldığımızda saatler 14:00'ü gösteriyordu!
AVM'deki bir kaç mağazaya bakındıktan sonra soluğu Starbucks'da aldık.
Benim latte'me böğürtlenli cheescake eşlik ederken Alper'in sıcak çikolatasına bol çikolatalı muffin yoldaş oldu...



Kung Fu Panda'yı çok sevdiğimiz için devam filminde de eğleneceğimizden emindim ben!
Ama tahminimden çok daha güzeldi...
Animasyon severlere ve çocuklu ailelere tavsiye ederim.
Filmin sonunda çok yakında 3. filmin geleceğine dair minik bir upucu verdiler.
Anne - oğul merakla bekliyoruz bizzzz...
Hem kimin ihtiyacı yok ki gülmeye!!

1 yorum:

  1. Ben de birincisine bayılmıştım. Eminim buda güzeldir.
    15 ve 41 yaşındaki minik çocuklar yani bizlerde gideceğiz :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...