Cumartesi, Aralık 26, 2020

Yılbaşı temalı "taç" yapımı

Sizi bilmiyorum ama ben pandemi sebebiyle neredeyse hiç dışarı çıkmıyorum. Evden çalışmaya devam ettiğimiz için 10 günde bir falan ofise gidiyorum. Onun dışında temel ihtiyaçlar için minimum dışarı ile temastayım.

Malum yılbaşını herkes evinde, ailesiyle geçirecek.
Ben kafamda menüyü ve masa düzenini tasarladım, hatta yılbaşı temalı kazaklarımız, çoraplarımız bile hazır. Tek eksiğim başıma takacak "yeni yıl temalı" bir taçtı onu da evdeki malzemelerle kendim yaptım.
Benim gibi düşünenler için de blogda paylaşmak istedim.
Malzemeler: Keçe, pamuk, eski bir taç, ponpon, kurdele, sıcak silikon tabancası, tül ve renkli boncuklar.

Yapılışı: Ben plastik renkli bir taç kullandığım için 1 cm'lik kurdele ile dolayarak ve sıcak silikonla ara ara yapıştırarak ilk önce siyah taç zeminini oluşturdum. Elinizde kadife bir taç varsa bu aşamayı atlayın. Kırmız keçeye şapka formu vermek için üçgen şeklinde iki parça kesip elde diktim ve içini elyaf ile doldurdum. Ucuna da krem yün ile minik ponpon yapıp diktim. Baktım çok sade oldu evde olan kırmızı tül ile şapkanın üzerini kapladım. Pul ve boncuklarla da süsledim.

Umarım size de ilham verir.

Şimdiden blogun sadık okuyucularına sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir yıl diliyorum.
Covid-19 hayatımızdan dönmemek üzere çıkıp gider inşallah...

İyi seneler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...