Cumartesi, Kasım 20, 2021

Pancake Pasta

Bizim evin "keyif" kahvaltılarından biridir Pancake 🥞
Bu defa evde "cafe" tadında bir kahvaltı yapalım istedim ve bu üç katlı Pancake pastayı yaptım.
Malzemeler: 2 yumurta, 2 yemek kaşığı pudra şekeri, 1 bardak süt, 1.5 bardak un, 1/2 paket kabartma tozu 1/2 paket vanilin, 1 kaşık Hindistan cevizi tozu.
Yapılışı: Yumurta ve pudra şekerini çırp. Süt, elenmiş un, kabartma tozu + vanilin, Hindistan cevizi tozunu ekleyip yeniden karıştır. Kek hamurundan biraz daha koyu bir kıvam olacak. Yağsız tavada kısık ateşte önlü arkalı pişir.
Üzerini dilediğin meyveler + Nutella ile süsle...
Ben katların arasına nutella sürüp çilek 🍓 ve muz 🍌 dilimleri ekledim. Üzerini de yaban mersini, ceviz ve bal ile süsleyip Hindistan cevizi tozu serpiştirdim.

Mü-kem-mel oldu 🥞

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...